Kanał Sportowy, Fuksiarz i Superbet rozpoczynają wspólną grę!

Co powstanie ze współpracy zdobywających rynek firm bukmacherskich z najpopularniejszym serwisem sportowym na YouTube? Już wkrótce zobaczymy tego efekty, bowiem bukmacherzy – Superbet i Fuksiarz.pl – rozpoczynają współpracę z Kanałem Sportowym.

To nie przypadek, że te dwie firmy bukmacherskie zdecydowały się na wspólne granie z Kanałem Sportowym. Na polskiej scenie YouTube nie ma drugiego tak silnego medium w branży sportowej.Dwa lata pozwoliły zgromadzić blisko milion subskrybentów – o takim przyroście marzą właściciele kanałów na YouTube, ale dla wielu ta liczba pozostaje tylko nieosiągalnym celem.

Mówi się, że sukces ma wielu ojców i w przypadku Kanału Sportowego to zdecydowanie prawda. Założyli go czterej dziennikarze sportowi: Krzysztof Stanowski, Tomasz Smokowski, Mateusz Borek i Michał Pol. Kilka miesięcy temu dołączył do nich Maciej Sawicki, który pełni funkcję Prezesa Zarządu.

– Najpierw był nieśmiały pomysł i pierwsze szkice, jak miałoby to wyglądać. Jednak od samego początku czuliśmy, że w tym projekcie jest potencjał, przecież Polacy żyją sportem, oglądają go i namiętnie komentują – tak o powstaniu Kanału Sportowego mówi Krzysztof Stanowski.

– Kanał Sportowy to dzisiaj jedno z ważniejszych, jeśli nie najważniejsze w Polsce medium stricte sportowe. Każdego dnia dostarczamy naszym widzom nie tylko informacje ze świata sportu, ale tez rozrywkę– dodaje Tomasz Smokowski.

Współpraca z myślą o dalszym rozwoju

Dwaj bardzo dynamicznie rozwijający się polscy bukmacherzy – Superbet i Fuksiarz.pl postanowili dołączyć do Kanału Sportowego w tym samym czasie i razem budować siłę swoich marek w tym kanale. Zbiega się to także z ogłoszeniem współpracy Superbet z Tomaszem Smokowskim, podczas gdy współpraca Fuksiarza z Krzysztofem Stanowskim trwa od początku startu tej marki w Polsce. Obaj bukmacherzy nie ukrywają, że ciekawe dialogi i komentarze tych dwóch dziennikarzy i jednocześnie założycieli Kanału Sportowego przy zaangażowaniu dwóch współpracujących przy tym projekcie firm bukmacherskich dają szansę na ciekawy i unikalny kontent sportowy z korzyścią dla fanów.Współpraca zakłada między innymi promowanie marek bukmacherskich w czasie trwania najpopularniejszych programów i w serwisach społecznościowych Kanału Sportowego.

– W sporcie przede wszystkim chodzi o zdrową rywalizację i dobrą zabawę. Te wartości chcemy przełożyć także na nasz biznes. Współpraca Superbet i Fuksiarza z Kanałem Sportowym to przełomowy krok, gdzie dwóch konkurujących ze sobą operatorów spotyka się przy wspólnym projekcie, by wyznaczać nowe standardyrywalizacji i jednocześnie budować przy tym indywidualną siłę swoich marek.Razem z Fuksiarz.pl chcemy pokazać, że codzienna biznesowa rywalizacja nie stoi na przeszkodzie wspólnym działaniom, wspierającym treści sportowe najwyższej jakości. Ogromnie cieszy nas też fakt dołączenia Tomka Smokowskiego do grona naszych ambasadorów– komentuje Adam Lamentowicz, Prezes Superbet.

– To logiczny krok naprzód, zarówno dla nas, jak i dla naszych partnerów. Widzimy duże korzyści ze wspólnych działań zarówno z Kanałem Sportowym, jak również z Superbet. Ta współpraca jest dla nas szansą do rozwoju, ale też dowodem na to, że mimo codziennego konkurowania, jesteśmy w stanie dojść do porozumienia dla osiągnięcia celu. Każda marka chce się rozwijać, chce rosnąć, a naszym zdaniem rozwój idzie w parze ze współpracą – tak o nawiązaniu współpracy mówi prezes Fuksiarz.pl, Marcin Szpalerski.